Известие

Collapse
No announcement yet.

"тенекиен звук"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "тенекиен звук"

    здравейте,искам да попитам само моята алфа ли има такъв променлив звук след 3000 оборота или...? и на какво се дължи?
    '97 155 1.8 16V
    GMC YUKON DENALI 5.7 V8
    the cost of living is dying...everybody pays...
    sigpic

  • #2
    Re: "тенекиен звук"

    Първоначално публикувано от Grim
    здравейте,искам да попитам само моята алфа ли има такъв променлив звук след 3000 оборота или...? и на какво се дължи?
    И при мен е така,само дето не бих оприличил звука точно като "тенекиен"
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #3
      тенекиен е щото има скапан резобатор
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        ако става дума за "resounder"-а той изобщо липсва....
        ама то май само тия мотори имат такъв..... бях пуснал тема "някой има ли това?" това е ресаундер-а...
        '97 155 1.8 16V
        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
        the cost of living is dying...everybody pays...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Интересното при мен е,че като взех колата,тръбата,която се свързва с крайното гърне се беше "откачила" точно на мястото на свръзката и оттам ми изтичаше кондензираната вода.Наскоро ходих до един човек,който я завари и звука се появи оттогава Затова се чудя дали не е нещо от гарнето?Аз се каня тия дни да го сменям с един Ремус и ще видим какво ще стане
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6
            Металния звук идва от първото гърне след катализатора ако говорим за едно и също нещо. Аз точно заради него си търсих оригинални гърнета, щот така звука ме кефи . Без него звучи много смотано, едвам изкарах 3-4 дни
            Alfa Romeo 155 1.8TS
            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ALFA CORSE
              Металния звук идва от първото гърне след катализатора ако говорим за едно и също нещо. Аз точно заради него си търсих оригинални гърнета, щот така звука ме кефи . Без него звучи много смотано, едвам изкарах 3-4 дни
              AR 155 2.0 16V Never Forget You
              AR 166 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                грешка в правописа
                повечето хора си махат катализатора и слагат резонатор
                и когато резонатора е ментак ( без вата ) идва и металния звук

                моята генерация е правена от Драго( Dragon Tuning ) - обикновенна е не е няква подобрена и колата си е тиха и няма метален звук
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от WhitePower
                  грешка в правописа
                  повечето хора си махат катализатора и слагат резонатор
                  и когато резонатора е ментак ( без вата ) идва и металния звук

                  моята генерация е правена от Драго( Dragon Tuning ) - обикновенна е не е няква подобрена и колата си е тиха и няма метален звук
                  хммм има някаква "грешка" тоя шит за който говоря стои преди въздушния филтър...., а тоя катализатор не е ли на изпускателния колектор...? нямам такъв "ментак" дето казваш слаган на колата...!
                  '97 155 1.8 16V
                  GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                  the cost of living is dying...everybody pays...
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    а тожа за което говориш най вероятно е защото имаш променливо газо разпределение и на 3500 клапаните се отварят повече и за това звучи по дрезгаво І за пример мога да дам моята алфа
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      ламарината на катализатора
                      Alfa Romeo 156

                      Comment

                      Working...
                      X